Your first love, can you still remember…..

Snapshot_069

 

Weißt du noch deine erste Wohnung? Die große Stadt du kamst nicht zurecht. Damals war dir alles fremd und jetzt willst du nicht mehr weg. Weißt du noch deine erste Krise? Später hat sie sich ins Glück verkehrt. Und so geht es immer mal hin un her.

Dein Herz ist ein Pendel, es schlägt und schlägt aus. Solangs sich bewegt bewegst du dich auch.
Dein Herz ist im Wandel und wann immer du glaubst, du wärst am boden, ziehts dich nach oben. Lass es noch weiterschwingen es wird dich weiterbringen
Das Herz ist ein Pendel es schlägt und schlägt aus.

Yvonne Catterfeld – Pendel

translation

As i’m a native german and i love my language, it is a german song, i added a link for the english translation 😉

Snapshot_068

What I’m wearing:

skin: 7 Deadly s{K}ins -TAVIA @ Oh My Gacha

hair: (r)M Hair, No.40’15  @ Hair Fair 2015 

top: [ SAKIDE ] Joyful Summer Tanks @ Oh My Gacha

jeans: [ SAKIDE ] Intrisic Summer Jeans @ Oh My Gacha

tattoo: [White~Widow] Midnight in Paris

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s